Tvorba a stavba modelů LBS systém

Vše o modelech LBS systém 1:100
Odpovědět
Uživatelský avatar
Budulman
Příspěvky: 308
Registrován: 25.06.2006 10:16
Bydliště: Kostelec na Hané

Příspěvek od Budulman »

Martin Happy píše:Nevyjde zase někdy nějaký LBS časemormálně na webu???
žeby další co má všechny LBS slepené :?: :P :P :D
Uživatelský avatar
Martin Happy
Příspěvky: 1179
Registrován: 09.04.2006 18:28
Bydliště: Plzeň, Praha

Příspěvek od Martin Happy »

modely LBS teda všechny nemam a předem říkám že ani mít nebudu,Terrno podvozek vodou chlazený,817 8x8 a jeden z jeřábů rozhodně napatří mezi mé favority,jen sem poukázal na skutečnost že už dlouho nevyšel.Modelů LBS mam 3 a ted lepim 4 ale řek sem si že s nima určitě pohnu
Spoluautor TripleM, autor LBS-MTX, Spoluautor Rally Legends
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Obrázek
JanO
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.05.2006 11:38

Jeřáb

Příspěvek od JanO »

Jeřáb KRUPP lepím už jara a Vánocům si ho asi nedám :( .
Uživatelský avatar
Budulman
Příspěvky: 308
Registrován: 25.06.2006 10:16
Bydliště: Kostelec na Hané

Příspěvek od Budulman »

Tak jsem začal lepit vánoční dárek od LBS a kromě toho že se mi prohnula skříň a podvozek mám do vrtule tak naprosto netuším kam patří výfuk a filtr vzduchu
Uživatelský avatar
František
Příspěvky: 1103
Registrován: 10.04.2006 18:54
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od František »

Budulman píše:Tak jsem začal lepit vánoční dárek od LBS a kromě toho že se mi prohnula skříň a podvozek mám do vrtule tak naprosto netuším kam patří výfuk a filtr vzduchu
Jelikož se jedné o skříňovou verzi,pro kterou jsem nenašel fotografii, byl jsem nucen imoprovizovat. Dal jsem výfuk na levou stranu jak jej mají i ostatní LBS modely. Filtr saní je ve spodní části nástavby na pravém boku.

Doporučuji si vytvořit jedno žebro nástavby a to nalepit do středu nástavby. Nástavba má tendenci se bortit ve svém středu.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
D_C
Příspěvky: 391
Registrován: 13.08.2007 17:02
Bydliště: Choťánky

Příspěvek od D_C »

moc krasny model uz ceka vytisteny na to az ho slepim :-) (stesti ze v praci mame tolik volna;-) )
Uživatelský avatar
Budulman
Příspěvky: 308
Registrován: 25.06.2006 10:16
Bydliště: Kostelec na Hané

Příspěvek od Budulman »

Pokus o fotonávod jak na podvozek některých aut (tatry zpracoval Franta u návodu na t 111 bus)

1) navinout proužek na daný průměr (doporučuju o něco menší cca o 1 mm)pozor vnitřní průměr nelepit Obrázek
2)zalepit osu - nelepit na konec pásku ale asi do poloviny průměru případně o kousek víc Obrázek

3) slepíme rám
Obrázek

4)vlepíme středový díl a osadíme odpružení
Obrázek

Obrázek

5)postupně zalepíme
Obrázek

případně otázky a připomínky jen vítám
Uživatelský avatar
Budulman
Příspěvky: 308
Registrován: 25.06.2006 10:16
Bydliště: Kostelec na Hané

Příspěvek od Budulman »

Dostal jsem od LBS pár fotek tatry 810 (210)je znich patrné jak má být výfuk a fitr vzduchu
ObrázekObrázekObrázek
Fabi
Příspěvky: 2
Registrován: 19.01.2008 18:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fabi »

Zdravím, mám nějak problém pochopit, jak lepit modelový podvozek u LBS osobních vozů (např. v zahraničním setu). Má lepič použít vlastní invenci s použitím kousků kol, nebo autor zamýšlel nějaký konkrétní způsob lepení, který v tom jen nějak nemůžu objevit (prostě nevím, na co by se případně slepená kola měla přidělat)?
Ještě bych měl jeden dotaz - v jakém rozlišení tisknout modely od LBS (případně v jaké velikosti)? Doufám, že nikoho nenaštvu tím, že si chci usnadnit život a ochudit se o hledání správné velikosti skrz vlastní tiskárnu, ale myslím, že je to celkem pochopitelné :wink:
JanO
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.05.2006 11:38

Příspěvek od JanO »

Tisk LBS modelů se probíral v jiné diskuzi a bylo tam několik možných způsobů. Já používám Irfanwiew - přizpůsobení stránce a zachování poměru.
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 123
Registrován: 10.04.2006 19:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

JanO píše:Tisk LBS modelů se probíral v jiné diskuzi a bylo tam několik možných způsobů. Já používám Irfanwiew - přizpůsobení stránce a zachování poměru.
LBS jsou na 400dpi.
Uživatelský avatar
Budulman
Příspěvky: 308
Registrován: 25.06.2006 10:16
Bydliště: Kostelec na Hané

Příspěvek od Budulman »

Pitris píše:
JanO píše:Tisk LBS modelů se probíral v jiné diskuzi a bylo tam několik možných způsobů. Já používám Irfanwiew - přizpůsobení stránce a zachování poměru.
LBS jsou na 400dpi.
Automaticke_pero píše:zajímalo by mě, kde všichni vzali, že modely LBS jsou exportovaný na 300 dpi, když jsou - kromě tatry wildfire, co je teď v soutěži - na 386 dpi (wildfire je dokonce na 483 dpi).
Tak teda nevím :roll: :roll:
Všechny moje fotky podléhají autorskému právu a nelze je bez povolení dále šířit
Fabi
Příspěvky: 2
Registrován: 19.01.2008 18:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fabi »

Zkoušel jsem tisk na 400 DPI a model se nevešel na A4. Tak jsem v Irfanu nastavil "přizpůsobit stránce" (tak jako JanO) a po vytištění kalibrace souhlasila. Čili 386 DPI podle Petra K. by zhruba odpovídalo.
Jinak díky za informace; ještě s dovolením zopakuji druhou otázku - jak stavíte modelové podvozky u osobních aut LBS :?:
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 123
Registrován: 10.04.2006 19:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Budulman píše:
Pitris píše:
JanO píše:Tisk LBS modelů se probíral v jiné diskuzi a bylo tam několik možných způsobů. Já používám Irfanwiew - přizpůsobení stránce a zachování poměru.
LBS jsou na 400dpi.
Automaticke_pero píše:zajímalo by mě, kde všichni vzali, že modely LBS jsou exportovaný na 300 dpi, když jsou - kromě tatry wildfire, co je teď v soutěži - na 386 dpi (wildfire je dokonce na 483 dpi).
Tak teda nevím :roll: :roll:
No tak jsem to ještě přeměřoval a Wildfire je opravdu větší a vychází mi na 500 DPI. Jinak u ostatních modelů se přikláním k těm 400 DPI, k čemuž došel i Le6n
Le6n píše:Takže jsem se pustil do lepení (a taky předělávky) modelu LIAZ 100.55 D 4x4 Dakar 1986. Model od LBS jsem si vybral zejména kvůli vyššímu rozlišení (400 DPI). Povedlo se mi sehnat slušnou fotodokument ...
Těch 400 DPI vychází, když měřím rozměry modelu, pokud by se měřilo jen podle šipek, tak by model byl o malinko větší, čili zřejmě těch 386 DPI. Kabinky u tatrovek by pak ale měly 25.9mm. Vzhledem k tomu, že to autor kreslil vektorově, nezdá se mi, že by to exportoval v tak exotickém DPI, ale těžko říct, možná by nám mohl poradit přímo autor, jak to tedy s tím DPI je :)
Uživatelský avatar
Automaticke_pero
Příspěvky: 490
Registrován: 10.04.2007 21:55
Bydliště: Marienbad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Automaticke_pero »

Pitris píše:Těch 400 DPI vychází, když měřím rozměry modelu, pokud by se měřilo jen podle šipek, tak by model byl o malinko větší, čili zřejmě těch 386 DPI. Kabinky u tatrovek by pak ale měly 25.9mm.
měřil jsem to (ve fotošopu) podle rozměrů souboru vůči papíru A4 - pokud je soubor exportovanej na 400 ppi, je jeho velikost mírně menší, než A4 (to právě přibližně odpovídá těm 386 ppi - je to poměrně dost zaokrouhlená hodnota, protože irfanu desetiny nechutnají: přesně to je 385,838 ppi - zjištěno u Tatry 815 8×8 VT). A pokud není u souboru nastaveno nic, vycházejí rozměry každýmu jinak.

Při exportech z vektorů do rastru dochází ke zkreslení malejch tlouštěk čar. Nalezení nějakýho optimálního rozlišení, kde by tenký čáry nebyly přerušovaný nebo naopak zbytečně tlustý, je alchymie - pak z toho pravidelně vycházejí různý prapodivný čásla.
DIE VERGELTUNGSAFFE!
Nur selten kommt was besseres nach. (Franz Josef Karl von Österreich)
Odpovědět

Zpět na „LBS systém“