nu a kdyby jsi se chtěl pustit i do dalších verzí
tu jsou základní udaje protože nemám tušení který z těch dvou valníků jsi kreslil (mám tiskárnu bez barvy
) píši rozměry obou dvou které se sem vozily
Valník s rozvorem 4000 délka 7310 délka ložné plochy 5300
Valník s rozvorem 4500 délka 8480 délka ložné plochy 6000
společné rozměry výška bez plachty 2895 výška bočnice 500 výška nástavců na bočnice 400 a výška ložného prostoru s plachtou 1800
Sklápěč 8.135 FK rozvor 3100 délka 5950 rozměr ložné plochy délka 3490 výška 500
Další verze Roman 13.135 DF Valník 6x4 rozvor 3665+1270 delší 4215+1270 zadní převis u valníků je 1840
Roman 13.135 DFS Tahač návěsů 6x4 rozvor 3115+1270
Roman 13.135 DFK sklápěč 2700+1270 delší 2790+1270
dvounápravové měli takzvaně budku stojícího řidiče končila těsně za dveřmi , třínápravové již měli klasickou denní budku MAN F8 za dveřmi bylo krátké okénko vyráběli se též valníky s dlouhou kabinou s lůžken dlouhá budka MAN F8
doufám že se pustíš i do dalších verzí
jenom prosím malinko uprav ten boční díl včetně okna a nezapomeň taky na stěrače v té době se dělaly chromované stejně jako lišty které dělily boční okno ve dveřích