To sem nevěděl,že je novej SOR.Doteď byl akorát LC 9,5Lukáš píše:Ne ne sor lh 9,5 zjistil jsem že existuje i sor lh 12Martin Happy píše:Hmmmm,LH 10,5Lukáš píše:Další sor bude tento [img]]
L. Dvořák
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
- Lukáš
- Příspěvky: 100
- Registrován: 14.04.2006 12:05
- Bydliště: Ledeč nad Sázavou a Světlá nad Sázavou (škola)
- Kontaktovat uživatele:
Tomas píše:Myslíš jako obchody Jednota nebo tyhle pojízdné prodejny? Obchodů je spousta, i když asi jak kde, ale o těch autech nevím....Ýtý píše:Moc hezkej model ten Liaz Jednota ale jednoty jěště sou,kolem Třeboně jich je spousta.
Je to asi tejden co sem potkal tuhle pojízdnou prodejnu u Humpolce ale ta byla celá hnědá bez nápisu jednota
- Tomas
- Site Admin
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 08.04.2006 23:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Liaz - pojízdná prodejna
Pustil jsem se do pojízdné prodejny a měl bych (zatím) dvě poznámky ke stavbě:
1) U podvozku bych se přimlouval za to, aby byl zkrácen tak, aby kola byla přímo "na zemi", ne aby byly jakoby ve vzduchu (tady cca 1 mm).
2) U kabiny by měla být minimálně chlopeň vzadu na spodku korby pro přilepení k podvozku nebo celý "zaklapovací spodek" jako u jiných modelů (totéž i u nástavby). Chlopně u předku by mohly být prodlouženy až na spodek, ne končit o něco výš.
Jinak se mi "prodejna" líbí, uvidíme jak sedne dohromady (zatím schnou jednotlivé díly), dodám případně i foto, když se povede. Pokud by dělala nějaká další verze, reedice a tak , možná by stálo za to přikreslit schodky k modelu a zkusit i nějak vyřešit otevírací dveře a interiér nástavby (třeba podobným systémem jako dveře na SOR).
1) U podvozku bych se přimlouval za to, aby byl zkrácen tak, aby kola byla přímo "na zemi", ne aby byly jakoby ve vzduchu (tady cca 1 mm).
2) U kabiny by měla být minimálně chlopeň vzadu na spodku korby pro přilepení k podvozku nebo celý "zaklapovací spodek" jako u jiných modelů (totéž i u nástavby). Chlopně u předku by mohly být prodlouženy až na spodek, ne končit o něco výš.
Jinak se mi "prodejna" líbí, uvidíme jak sedne dohromady (zatím schnou jednotlivé díly), dodám případně i foto, když se povede. Pokud by dělala nějaká další verze, reedice a tak , možná by stálo za to přikreslit schodky k modelu a zkusit i nějak vyřešit otevírací dveře a interiér nástavby (třeba podobným systémem jako dveře na SOR).
- Lukáš
- Příspěvky: 100
- Registrován: 14.04.2006 12:05
- Bydliště: Ledeč nad Sázavou a Světlá nad Sázavou (škola)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liaz - pojízdná prodejna
Tomas píše:Pustil jsem se do pojízdné prodejny a měl bych (zatím) dvě poznámky ke stavbě:
1) U podvozku bych se přimlouval za to, aby byl zkrácen tak, aby kola byla přímo "na zemi", ne aby byly jakoby ve vzduchu (tady cca 1 mm).
2) U kabiny by měla být minimálně chlopeň vzadu na spodku korby pro přilepení k podvozku nebo celý "zaklapovací spodek" jako u jiných modelů (totéž i u nástavby). Chlopně u předku by mohly být prodlouženy až na spodek, ne končit o něco výš.
Jinak se mi "prodejna" líbí, uvidíme jak sedne dohromady (zatím schnou jednotlivé díly), dodám případně i foto, když se povede. Pokud by dělala nějaká další verze, reedice a tak , možná by stálo za to přikreslit schodky k modelu a zkusit i nějak vyřešit otevírací dveře a interiér nástavby (třeba podobným systémem jako dveře na SOR).
Přemýšlel jsem že bych udělal modelový podvozek a ty otevřený dveře jako jsou u soru a nebo rovnou celý interiér nástavby