žeby další co má všechny LBS slepenéMartin Happy píše:Nevyjde zase někdy nějaký LBS časemormálně na webu???
Tvorba a stavba modelů LBS systém
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
modely LBS teda všechny nemam a předem říkám že ani mít nebudu,Terrno podvozek vodou chlazený,817 8x8 a jeden z jeřábů rozhodně napatří mezi mé favority,jen sem poukázal na skutečnost že už dlouho nevyšel.Modelů LBS mam 3 a ted lepim 4 ale řek sem si že s nima určitě pohnu
Spoluautor TripleM, autor LBS-MTX, Spoluautor Rally Legends
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Jelikož se jedné o skříňovou verzi,pro kterou jsem nenašel fotografii, byl jsem nucen imoprovizovat. Dal jsem výfuk na levou stranu jak jej mají i ostatní LBS modely. Filtr saní je ve spodní části nástavby na pravém boku.Budulman píše:Tak jsem začal lepit vánoční dárek od LBS a kromě toho že se mi prohnula skříň a podvozek mám do vrtule tak naprosto netuším kam patří výfuk a filtr vzduchu
Doporučuji si vytvořit jedno žebro nástavby a to nalepit do středu nástavby. Nástavba má tendenci se bortit ve svém středu.
Pokus o fotonávod jak na podvozek některých aut (tatry zpracoval Franta u návodu na t 111 bus)
1) navinout proužek na daný průměr (doporučuju o něco menší cca o 1 mm)pozor vnitřní průměr nelepit
2)zalepit osu - nelepit na konec pásku ale asi do poloviny průměru případně o kousek víc
3) slepíme rám
4)vlepíme středový díl a osadíme odpružení
5)postupně zalepíme
případně otázky a připomínky jen vítám
1) navinout proužek na daný průměr (doporučuju o něco menší cca o 1 mm)pozor vnitřní průměr nelepit
2)zalepit osu - nelepit na konec pásku ale asi do poloviny průměru případně o kousek víc
3) slepíme rám
4)vlepíme středový díl a osadíme odpružení
5)postupně zalepíme
případně otázky a připomínky jen vítám
Zdravím, mám nějak problém pochopit, jak lepit modelový podvozek u LBS osobních vozů (např. v zahraničním setu). Má lepič použít vlastní invenci s použitím kousků kol, nebo autor zamýšlel nějaký konkrétní způsob lepení, který v tom jen nějak nemůžu objevit (prostě nevím, na co by se případně slepená kola měla přidělat)?
Ještě bych měl jeden dotaz - v jakém rozlišení tisknout modely od LBS (případně v jaké velikosti)? Doufám, že nikoho nenaštvu tím, že si chci usnadnit život a ochudit se o hledání správné velikosti skrz vlastní tiskárnu, ale myslím, že je to celkem pochopitelné
Ještě bych měl jeden dotaz - v jakém rozlišení tisknout modely od LBS (případně v jaké velikosti)? Doufám, že nikoho nenaštvu tím, že si chci usnadnit život a ochudit se o hledání správné velikosti skrz vlastní tiskárnu, ale myslím, že je to celkem pochopitelné
Pitris píše:LBS jsou na 400dpi.JanO píše:Tisk LBS modelů se probíral v jiné diskuzi a bylo tam několik možných způsobů. Já používám Irfanwiew - přizpůsobení stránce a zachování poměru.
Tak teda nevímAutomaticke_pero píše:zajímalo by mě, kde všichni vzali, že modely LBS jsou exportovaný na 300 dpi, když jsou - kromě tatry wildfire, co je teď v soutěži - na 386 dpi (wildfire je dokonce na 483 dpi).
Všechny moje fotky podléhají autorskému právu a nelze je bez povolení dále šířit
Zkoušel jsem tisk na 400 DPI a model se nevešel na A4. Tak jsem v Irfanu nastavil "přizpůsobit stránce" (tak jako JanO) a po vytištění kalibrace souhlasila. Čili 386 DPI podle Petra K. by zhruba odpovídalo.
Jinak díky za informace; ještě s dovolením zopakuji druhou otázku - jak stavíte modelové podvozky u osobních aut LBS
Jinak díky za informace; ještě s dovolením zopakuji druhou otázku - jak stavíte modelové podvozky u osobních aut LBS
No tak jsem to ještě přeměřoval a Wildfire je opravdu větší a vychází mi na 500 DPI. Jinak u ostatních modelů se přikláním k těm 400 DPI, k čemuž došel i Le6nBudulman píše:Pitris píše:LBS jsou na 400dpi.JanO píše:Tisk LBS modelů se probíral v jiné diskuzi a bylo tam několik možných způsobů. Já používám Irfanwiew - přizpůsobení stránce a zachování poměru.Tak teda nevímAutomaticke_pero píše:zajímalo by mě, kde všichni vzali, že modely LBS jsou exportovaný na 300 dpi, když jsou - kromě tatry wildfire, co je teď v soutěži - na 386 dpi (wildfire je dokonce na 483 dpi).
Těch 400 DPI vychází, když měřím rozměry modelu, pokud by se měřilo jen podle šipek, tak by model byl o malinko větší, čili zřejmě těch 386 DPI. Kabinky u tatrovek by pak ale měly 25.9mm. Vzhledem k tomu, že to autor kreslil vektorově, nezdá se mi, že by to exportoval v tak exotickém DPI, ale těžko říct, možná by nám mohl poradit přímo autor, jak to tedy s tím DPI jeLe6n píše:Takže jsem se pustil do lepení (a taky předělávky) modelu LIAZ 100.55 D 4x4 Dakar 1986. Model od LBS jsem si vybral zejména kvůli vyššímu rozlišení (400 DPI). Povedlo se mi sehnat slušnou fotodokument ...
- Automaticke_pero
- Příspěvky: 490
- Registrován: 10.04.2007 21:55
- Bydliště: Marienbad
- Kontaktovat uživatele:
měřil jsem to (ve fotošopu) podle rozměrů souboru vůči papíru A4 - pokud je soubor exportovanej na 400 ppi, je jeho velikost mírně menší, než A4 (to právě přibližně odpovídá těm 386 ppi - je to poměrně dost zaokrouhlená hodnota, protože irfanu desetiny nechutnají: přesně to je 385,838 ppi - zjištěno u Tatry 815 8×8 VT). A pokud není u souboru nastaveno nic, vycházejí rozměry každýmu jinak.Pitris píše:Těch 400 DPI vychází, když měřím rozměry modelu, pokud by se měřilo jen podle šipek, tak by model byl o malinko větší, čili zřejmě těch 386 DPI. Kabinky u tatrovek by pak ale měly 25.9mm.
Při exportech z vektorů do rastru dochází ke zkreslení malejch tlouštěk čar. Nalezení nějakýho optimálního rozlišení, kde by tenký čáry nebyly přerušovaný nebo naopak zbytečně tlustý, je alchymie - pak z toho pravidelně vycházejí různý prapodivný čásla.
DIE VERGELTUNGSAFFE!
Nur selten kommt was besseres nach. (Franz Josef Karl von Österreich)
Nur selten kommt was besseres nach. (Franz Josef Karl von Österreich)