Tomas píše:ale možná o to víc by mě to zajímalo  

  Budou i další "neznámé" stroje do série?
Tvé Tatrovky jsou skvělé, ale co zkusit i něco jiného, třeba Renault Magnum?  

 
Ad:1 bohužel dvě tato vozidla byla pod přísným dohledem zlikvidována v jistém kovošrotu  

  víc jak před patnácti lety je to velká škoda .
Mám ještě v plánu tahač Tatra 815 10x10  valník který měl valníkovou část vylitou betonem jako zátěž a sloužil pro vytahování ramp , jistý člověk mi slíbil že se podívá do svého archivu starých ATM zda se náhodou v některém z nich o těchto vozech nezmiňovali . Již mám ze stejného časopisu fotografii ke zveřejnění plniče letadel LPH-CNPL 45 jednalo se o tatač 6x6 a tří osí cisternový návěs o 
celkové délce 18m 45cm !!!! přitom maximální délka standartní návěsové soupravy je pouhých 16a půl metru takže to bude drobeček  
 
 
Ad:2 už je dokončen Ginaf ale připravují se i DAF a RABA jen jejich zveřejnění malinko pozdržím asi až na konec července 
Co se týče Magnumu já osobně bych se spíše vrhnul na MACK Magnum a vytvořil pár australských vlaků  

  jenže to bude chtít trochu času návěsy nejsou problém něco se tu již rýsuje  

  do tahače se ale pustím až po .......  

  nepovím jen řeknu že se jedná o vozidlo též z australsko - novozélandského území  
 
   
  
 jinak se testují nové nástavby na Tatru  

  ale je to trošku složitější s pár komolími kužely tak nejprve otestuji slepitelnost a jestli to dobře dopadne mohla by být na podvozku T813 8x8 a T815 8x8 již příští týden hodně záleží na tom zda nebudu muset jít z volna do práce přeci jen začíná čas dovolených a tak zchází velké množství řidičů  
