Rally Legends (Triple M)
Moderátor: Martin Happy
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
Rally Legends (Triple M)
Legendy Rally
Modely soutěžních vozů z několika období a kategorií (60. léta, 70. léta, 80. léta, 90. léta, skupina B, skupina S, Kit-Car, WRC, S1600, S2000, kategorie R1, R2, R3, R4, R5)
U každého modelu je stojánek (autor:Darktower)
Seznam modelů
01 - Škoda 110 R Rallye
02 - Škoda 120 S
03 - Škoda 200 RS
04 - Škoda 130 RS
05 - Škoda 130 LR
06 - Škoda Favorit 136 L/A Rallye
07 - Škoda Favorit F2
08 - Škoda Felicia Kit Car 1500
09 - Škoda Felicia Kit Car 1600
10 - Škoda Octavia WRC Evo 2
11 - Škoda Fabia WRC
12 - Audi Quattro A1
13 - Lancia 037
14 - Audi Sport Quattro S1
15 - Lancia Delta HF Integrale
16 - Ford Escort RS Cosworth
17 - Subaru Impreza WRC
18 - Ford Focus RS WRC
19 - Mini Cooper S
20 - Lancia Stratos HF
21 - Ford Sierra RS Cosworth
22 - Mitsubishi Lancer EVO VI
23 - Peugeot 205 T16 E2
24 - Renault Clio MAXI Kit
25 - Citroën C4 WRC
26 - Suzuki Ignis S1600
27 - Škoda Fabia S2000 Evo 2
28 - Toyota Celica Turbo GT-Four ST-205
29 - BMW M3 Prodrive
30 - Wartburg 353 Rallye
31 - FSO Polonez Gr.A
32 - FSO Polski Fiat 125p Rallye
33 - Audi 200 Quattro
34 - Renault 11 Turbo
35 - Opel Kadett C GT/E
Modely soutěžních vozů z několika období a kategorií (60. léta, 70. léta, 80. léta, 90. léta, skupina B, skupina S, Kit-Car, WRC, S1600, S2000, kategorie R1, R2, R3, R4, R5)
U každého modelu je stojánek (autor:Darktower)
Seznam modelů
01 - Škoda 110 R Rallye
02 - Škoda 120 S
03 - Škoda 200 RS
04 - Škoda 130 RS
05 - Škoda 130 LR
06 - Škoda Favorit 136 L/A Rallye
07 - Škoda Favorit F2
08 - Škoda Felicia Kit Car 1500
09 - Škoda Felicia Kit Car 1600
10 - Škoda Octavia WRC Evo 2
11 - Škoda Fabia WRC
12 - Audi Quattro A1
13 - Lancia 037
14 - Audi Sport Quattro S1
15 - Lancia Delta HF Integrale
16 - Ford Escort RS Cosworth
17 - Subaru Impreza WRC
18 - Ford Focus RS WRC
19 - Mini Cooper S
20 - Lancia Stratos HF
21 - Ford Sierra RS Cosworth
22 - Mitsubishi Lancer EVO VI
23 - Peugeot 205 T16 E2
24 - Renault Clio MAXI Kit
25 - Citroën C4 WRC
26 - Suzuki Ignis S1600
27 - Škoda Fabia S2000 Evo 2
28 - Toyota Celica Turbo GT-Four ST-205
29 - BMW M3 Prodrive
30 - Wartburg 353 Rallye
31 - FSO Polonez Gr.A
32 - FSO Polski Fiat 125p Rallye
33 - Audi 200 Quattro
34 - Renault 11 Turbo
35 - Opel Kadett C GT/E
Naposledy upravil(a) Martin Happy dne 09.11.2013 13:23, celkem upraveno 14 x.
Spoluautor TripleM, autor LBS-MTX, Spoluautor Rally Legends
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
Tak první várka reedic je přichystána a sluší se poděkovat Mi-Rovi za vytvoření krásných modelů, Havlínovi za testovací stavby mnoha prototypů, TDS za vytvoření krásné finální grafiky a v neposlední řadě Le6onovi za výborné stojánky, které se pro takový projekt výtečně hodí.
A ted vás zde čeká promo první části. Prvně se na Vás chyctá reedice 11 modelů Škoda Motorsport. První čtveřice je trošku monotematická výlučně z 70. let
1 - Škoda 110 R
Škoda 110 R sice není tak populárním soutěžním vozem, jako například 110 L Rallye, ale přesto byla pro tovární tým AZNP velmi důležiá. Poprvé při stavbě soutěžního vozu vycházeli ze sportovního typu. Ověřovala se tam výdrž seriových součástek. A hlavně se tým tímto vozem připravoval na nejfamoznější monstrum, které v jeho historii jezdilo
2 - Škoda 120 S
Škoda 120 S technicky vycházela ze sedanu 110 L rallye. Motor byl upraven vzhledem k upraveným homologačním předpisům. Když přijel do ČSSR komisař FIA aby zjistil, zda opravdu byla vyrobena homologační serie, lhali mu, že vozy jezdí ve službách VB. komisař byl vozem natolik uchvácen, že přesto automobilku podržel. A to ho právem řadí mezi legendy
3 - Škoda 200 RS
Nejbrutálněší monstrum, kterému se neprávem přezdívalo Beránek v rouše vlčím. Automobil postavený kompletně podle regulí nejvyšší kategorie, který měl jediný úkol. Porážet na domácích tratích Alpine A 110. A to se mu ke sklonku jeho soutěžní kariéry skutečně dařilo. Kdoví, jak by vypadalo tovární nasazení v mistrovství světa
4 - Škoda 130 RS
Pro mnohé nejkrásnější a nejlepší soutěžní stroj, který kdy pod okřídleným šípem jezdil. A v Hauglandovo rukou překvapivě úspěšný vůz.
Pevně věřím, že novou serii uvítáte. Po reedici jedenácti škodovek a reedici 7 dalších modelů se dočkáte serie 10 zcela nových modelů.
Příště se potkáme u modelů Škodovek z 80. a 90. let
A ted vás zde čeká promo první části. Prvně se na Vás chyctá reedice 11 modelů Škoda Motorsport. První čtveřice je trošku monotematická výlučně z 70. let
1 - Škoda 110 R
Škoda 110 R sice není tak populárním soutěžním vozem, jako například 110 L Rallye, ale přesto byla pro tovární tým AZNP velmi důležiá. Poprvé při stavbě soutěžního vozu vycházeli ze sportovního typu. Ověřovala se tam výdrž seriových součástek. A hlavně se tým tímto vozem připravoval na nejfamoznější monstrum, které v jeho historii jezdilo
2 - Škoda 120 S
Škoda 120 S technicky vycházela ze sedanu 110 L rallye. Motor byl upraven vzhledem k upraveným homologačním předpisům. Když přijel do ČSSR komisař FIA aby zjistil, zda opravdu byla vyrobena homologační serie, lhali mu, že vozy jezdí ve službách VB. komisař byl vozem natolik uchvácen, že přesto automobilku podržel. A to ho právem řadí mezi legendy
3 - Škoda 200 RS
Nejbrutálněší monstrum, kterému se neprávem přezdívalo Beránek v rouše vlčím. Automobil postavený kompletně podle regulí nejvyšší kategorie, který měl jediný úkol. Porážet na domácích tratích Alpine A 110. A to se mu ke sklonku jeho soutěžní kariéry skutečně dařilo. Kdoví, jak by vypadalo tovární nasazení v mistrovství světa
4 - Škoda 130 RS
Pro mnohé nejkrásnější a nejlepší soutěžní stroj, který kdy pod okřídleným šípem jezdil. A v Hauglandovo rukou překvapivě úspěšný vůz.
Pevně věřím, že novou serii uvítáte. Po reedici jedenácti škodovek a reedici 7 dalších modelů se dočkáte serie 10 zcela nových modelů.
Příště se potkáme u modelů Škodovek z 80. a 90. let
Naposledy upravil(a) Martin Happy dne 22.06.2012 00:28, celkem upraveno 6 x.
Spoluautor TripleM, autor LBS-MTX, Spoluautor Rally Legends
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
na webu zveřejněny aktuálnější verze, nyní již mají všechny modely pláště kol, krabička modelovéjo podvozku má chlopně, a navíc jsou tam i některé plastické díly (nárazníky a blatníky), brzy se těště na novou várku a v plánu je i soutěž pro lepiče
Spoluautor TripleM, autor LBS-MTX, Spoluautor Rally Legends
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
5 - Škoda 130 LR
Speciál skupiny B. Nikdy nebylo v plánu, aby bojoval s Peugetoem 205 T16 nebo Lancií Delta S4. Měl pouze bojovat ve východním bloku, kde mu jedinej přímej konkurent VAZ 2105 VFTS nestačil. Škoda se několikrát ukázala i na západních soutěžích a ostudu si neudělala.
6 - Škoda 136 L/A Rallye
Hatchback s třináctistovkou, kterej ve výsledcích překvapoval i své konstruktéry. Poměrně brzy se povedlo zbavit vůz dětských nemocí a vylepšovat jej podle novějších regulí.
7 - Škoda Favorit F2
Favorit upraven pro kategorii Formule 2 (automobily s obejem do 2 L a pohonem jedné nápravy. Škoda Motorsport se dočkal a získal titul. Ačkoliv měl vůz pouze motor o objemu 1,3 L a a spoustu dílů využíval ze seriového typu.
12 - Audi Quattro A1
Audi Quattro se objevilo na počátku 80. let jako blesk z čistého nebe. A převrátilo svět rally naruby. Zpočátku slýchal tým Audi Sport jen posměšky, že je pohon složitý a vůz těžký. Když ale při prvním startu nadělil předjezdec vítězi pořádnou porci času a jezdci začali vyhrávat jednu soutěž za druhou, začali pohon kopírovat všichni
POZOR Soutěž
Vyhlašuji soutěž o nejlépe sestavený model ze serie, inovace vítany, bude brán ohled na přesnost pro detail. (tedy ne že budou vypadat jak moje ) Vítána bude především inovace. Takže profilovaná kola, interiér, plastické díly, otevřené kapoty nebo dveře apod.
Vítěz získá věcnou cenu, s tématikou rally. A pravděpodobně to bude kniha Rally a Rallysprint 2003. (teda, jen doufám, že cena dorazí, ale slibuju, že pokud nebude tahle, bude jiná věcná tématická cena)
Vyhodnocení by proběhlo neoficiálně soukromě na Papírovém království v Brně.
Naposledy upravil(a) Martin Happy dne 05.02.2011 23:30, celkem upraveno 3 x.
Spoluautor TripleM, autor LBS-MTX, Spoluautor Rally Legends
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
je to správně, ale...
To co vychází ted, jsou reedice již vyšlých modelů 1:100. Těch bude 18 (8 je jich vydáno, deset vyjde pravděpodobně do konce roku)
Ve stejné době začně vycházet zcela nových 9 rally modelů, které ještě na webu nikdy nebyly. A ty budou vždy po těch obdobích (60. 70. 80. léta atd.) Kdo z těchro devítí nových modelů slepí alespoň 5, dostane speciální (jakoby desátý model) který nebude zveřejněn na webu, a který bude vyroben až po těch devíti.
A jinak do soutěže se může člověk přihlásit s jakýmkoliv modelem ze serie
To co vychází ted, jsou reedice již vyšlých modelů 1:100. Těch bude 18 (8 je jich vydáno, deset vyjde pravděpodobně do konce roku)
Ve stejné době začně vycházet zcela nových 9 rally modelů, které ještě na webu nikdy nebyly. A ty budou vždy po těch obdobích (60. 70. 80. léta atd.) Kdo z těchro devítí nových modelů slepí alespoň 5, dostane speciální (jakoby desátý model) který nebude zveřejněn na webu, a který bude vyroben až po těch devíti.
A jinak do soutěže se může člověk přihlásit s jakýmkoliv modelem ze serie
Spoluautor TripleM, autor LBS-MTX, Spoluautor Rally Legends
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
8 - Škoda Felicia Kit-Car 1500
Tým Škoda Motorsport byl jedním z prvních, který se zapojil do nové kategorie Kit-Car v roce 1995. Pro závody tehdy upravily viozy s objemem 1.3 (takzvaný Minikit) a také upravily motor na objem 1,5 a vůz rozšířili a upravily. Obhájit tiul získaný Favoritem se jim podařilo, ale bylo to zejména díky tomu, že šampionát F2 se odehrával na jiných soutěžích, než "velké" Mistrovství světa.
9 - Škoda Felicia Kit-Car 1600
V roce 1996 byla homologována Felicia s motorem 1,6. Bylo to poprvé, co byl v závodním voze Škoda použit koncernový motor VW. Škoda Motorsport původně zamýšlel účast ve třídě dvoulitrových kitů. Pro sezonu 1997 se představila nová kategorie WRC a Škoda se chtěla účastnit právě tam a dvoulitrový kit měl být předstupněm. V průběhu sezony 97 tak byla Felicia nahrazena Octavií Kit-Car
13 - Lancia 037 Rally
Lancia 037 byla prvním vozem, který byl odpočátku stavěn přesně podle předpisů kategorie B. V Lancii nevěřili, že pohon všech kol je správný a proto má vůz pohon jen zadních kol. I přes to v roce 1983 vybojovala Lancia pohár konstruktérů. Stala se tak posledním vozem s pohonem dvou kol, který vyhrál v poháru konstruktérů. Vůz ale brzy přestal stačit konkurenci a tak byl nahrazen typem Delta S4.
14 - Audi Sport Quattro S1
Nejvýkonnější speciál skupiny B. I přes to ale nebyl tolik úspěšný. Na začátku ho trápila spolehlivost a pak ho postihlo zrušení skupiny B. Vybojoval pouze vítězství na Rally San Remo 1985. V sezoně 1986 byl tým Audi Sport jediný, který ukončil své působení okamžitě po tragických haváriích.
15 - Lancia Delta HF Integrale
Jeden z nejúspěšnějších vozů v rally vůbec. Pětkrát vyhrál pohár konstruktérů a třikrát s ním jezdci vybojovali titul. Po zrušení skupiny B byla Lancia jedinou automobilkou, která ze světa soutěží nezmizela a účastnila se celého šampionátu (Audi startovalo jen na vybraných podnicích a Peugeot pouze v nižších kategoriích). Typ Delta neměl hned od počátku konkurenci. Teprve po čtyřech letech se šampionát opět začal stávat zajímavým, když týmy Toyota Motorsport a Mitsubishi Ralliart měli konkurenceschopné speciály. Ovšem druhá polovina osmdesátých let je zcela Lancii Deltě
Naposledy upravil(a) Martin Happy dne 08.02.2011 01:03, celkem upraveno 4 x.
Spoluautor TripleM, autor LBS-MTX, Spoluautor Rally Legends
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
krabičky mi nevadí. naopak svého času sem zde vášnivě bojkotoval MP a do krve se hádal s Colonelem (zlaté časy) ovšem, ted už spíš lepim kolečka, ale na krabičky sem nezanevřel. Udělals mi radost. Zatim sme dva, kdo to lepí
Spoluautor TripleM, autor LBS-MTX, Spoluautor Rally Legends
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
Bohužel mě minulý týden opustil disk s veškerými daty, nákresy a fotkami předloh nejen pro tuto serii, ale také pro tripleM
Nicméně i přes to bude serie rozhodně pokračovat, jen budu muset poptrápit své mozkové závity a opět vše poshánět, vydání dalším modelů se bohužel pozdrží
Nicméně i přes to bude serie rozhodně pokračovat, jen budu muset poptrápit své mozkové závity a opět vše poshánět, vydání dalším modelů se bohužel pozdrží
Spoluautor TripleM, autor LBS-MTX, Spoluautor Rally Legends
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC
Většinu peněz nacpu do skutečného auta a sbírky WRC