

Takže, vzhledem k tomu, že základ modelu jsem kreslil já, vycházel jsem z naprosto přesných rozměrů podvozkové části a vozidla, mám k dispozici techničák tohohle auta. To, co jsi vytvořil naprosto neodpovídá realitě, disky kol odpovídají předním kolům T148 a ne nízkotlakým balonovým atd. Podvozek tohohle vozidla byl původně určen pro prototyp AD-28 pro SRN, musel mít o nápravu víc, než klasická AD-28 pro náš trh, tvrzení o standardních rozvorech Tatry je v tomto případě naprosto zavádějící...LBS píše:Základ modelu je podvozek a nástavba se přizpůsobuje podvozku. Tak jako ve skutečné továrně.
Rozvor mezi 2 a 3 nápravou je taky důležitý, 2970 (3000) a 3300 je dost velký rozdíl. Podvozek Tatrovky je stavebnice s pevně danými rozměry.
Rozvor přední nápravy - 1650
Rozvor zadní - 1320 nebo 1450 - dle aplikace a použitých pneu
Střední rozvory - např. 2600, 2970, 3300, 3440, 3700, 4090, 4500 - zase podle aplikace
Samozřejmě že existují i výjimky.
Já jsem pracoval pouze podle běžně dostupných fotek, tak proto ty rozdíly. Ten držák kabiny bude speciál kvůli upevnění radlice, protože sériový díl je šikmý - nájezd do terénu.
Pokud máš model v Cadu, tak mi ho pošli, já to zkusím dopasovat - odměřit.
No podle toho co je uvedeno v katalogu Lastauto Omnibus byla vozidla Tatra PJ28 a nástavbou AV28 pod označením AV25 (možná z legislativních důvodů snížena nosnost) ale co je ještě kurioznější tak to se týká vozidla na podvozku Tatra PJ 36 tj 8x8 jak jsi uvedl jednalo se o prototyp jenže některé udaje hovoří o AD 28 a já tu mám informace a fotografii o AD30 a to nepočítám o prototypu AD40 (ta ale měla naprosto odlišnou nástavbu) jinak jeřáb AD28 , AD30 mám na fotce s jednomontáží zatím co AV30 je jeden na dvojmontáži a další na jednomontážích trochu bordel .Hynek píše: Podvozek tohohle vozidla byl původně určen pro prototyp AD-28 pro SRN, musel mít o nápravu víc, než klasická AD-28 pro náš trh, tvrzení o standardních rozvorech Tatry je v tomto případě naprosto zavádějící...
AV-30 v Praze JE NA JEDNOMONTÁŽI, jeho podvozek je z roku 1985, nástavba na něj byla postavena v roce 1998, pokusím se najít oskenovaný techničák, někde bych ho měl mít splu se všemi techničáky vozidlel HZS hl.m.Prahy.petr.truck píše: No podle toho co je uvedeno v katalogu Lastauto Omnibus byla vozidla Tatra PJ28 a nástavbou AV28 pod označením AV25 (možná z legislativních důvodů snížena nosnost) ale co je ještě kurioznější tak to se týká vozidla na podvozku Tatra PJ 36 tj 8x8 jak jsi uvedl jednalo se o prototyp jenže některé udaje hovoří o AD 28 a já tu mám informace a fotografii o AD30 a to nepočítám o prototypu AD40 (ta ale měla naprosto odlišnou nástavbu) jinak jeřáb AD28 , AD30 mám na fotce s jednomontáží zatím co AV30 je jeden na dvojmontáži a další na jednomontážích trochu bordel .
A potom bych se rád zastal LBS rozhodně nemohl tušit bez fotografie kde je umístněna přední radlice ,
No já se s tebou nepřu jen jsem chtěl něco naznačit no ale nic , jinak otázka zůstává co je ještě prototyp , co standartní vůz a co kusová výroba . Nepolemizuji , nediskutuji a odmítám se o tom dále bavyt každý ať si udělá svůj názor .Hynek píše:
Jinak AD-40 měla podle jediné fotografie, kterou mám k dispozici, kolové redukce, aspoň tomu odpovídají náboje kol, takže to taky nebyl standartní podvozek.