Stránka 8 z 33
Napsal: 01.01.2012 22:31
od tft.cf
Automaticke_pero píše:ex-hasičák L2FA DPML
co je to za zkratku ?
Napsal: 02.01.2012 22:14
od Automaticke_pero
tft.cf píše:co je to za zkratku ?
L2FA je označení auta dle TP - je to vlastní přestavba DPML, což byl Dopravní podnik Mariánské Lázně. Jedná se přesně o tohle vozidlo:
Jinak technicky je to naprosto normální 101.860, pro uložení nástavby je o 400 mm prodlouženej rám za zadní nápravou a náhon pro čerpadlo stříkačky honí hydraulický čerpadlo pro zdvih plošiny.
Tady je mariánskolázeňský dráteník v pracovní poloze:
A na této fotce z roku 1996 je v pozadí vidět, že to původně opravdu byl hasičák - nezaměnitelný původní barvy kabiny se přestříkaly až cca 8 let po přestavbě:
--
Jinak ani v novém roce se nebudu flákat, dnes na volantu domatláno
PK005/12B, Karosa B951.1713 DP Praha ev. č. 4030 aneb první vůz, který jsem u DP vlastnoručně oficiálně řídil.

Napsal: 03.01.2012 14:39
od Tiger
Paráda na tú LIAZku sa teším

Napsal: 04.01.2012 10:18
od JanO
...první vůz, který jsem u DP vlastnoručně oficiálně řídil.
Gratuluji k doufám úspěšné premiéře

. Bude prosím pěkně předhozen odvážlivcům ke slepení

?
Napsal: 16.01.2012 00:20
od Automaticke_pero
Jedna ze subvariant modelu
PK015/22 Karosa B961.1670 DP Praha - jako ev. č. 6380 garáží Řepy na náhradní dopravě za tramvaje X9

Napsal: 16.01.2012 10:38
od JanO
A takhle to vypadá, když se to patlá doma na stole

:

Napsal: 05.04.2012 23:28
od Tiger
Chcem sa opýtať ako to vyzerá s vývojom modelu tej LIAZky 101 ?
Napsal: 06.04.2012 15:11
od JanO
Aby na nás nevypadla jako EW-03

.
Napsal: 06.04.2012 21:11
od Tiger
Aa tak hádam nie no, pevne verím že bude ako ostatné aj v elektronickej podobe s možnosťou úprav. Počkáme si na vyjadrenie Pána autora

Napsal: 10.05.2012 13:08
od Martin Happy
Něco, s čím dojíždím do školy

Napsal: 04.09.2012 00:17
od Martin Happy
Jak mimochodem dopadlo tohle? A samozřejmě se zeptám i na Volvo
Automaticke_pero píše:Na co se už teď budete moci těšit v
příštím roce:
PK031/4 Tatra 815-2 NT 19.243 (260N51)
Napsal: 04.09.2012 09:25
od František
Tatra . vývoj byl ukončen
Napsal: 11.09.2012 08:37
od JanO
Bez výsledku

? Vždyť už toho moc nechybělo, pokud se tedy neměla zásadně měnit kabina.
Napsal: 11.09.2012 09:58
od Tiger
A ako to vyzerá s vývojom modelu LIAZky 101 L2FA ?

Napsal: 01.11.2012 15:34
od Martin Happy