Martin Happy píše:Fakt???J8 sem teda tu Pražskou neviděl.Jenom tu Plzeňskou
Malé porovnání:
Plzeňská je Terrno1 s motorem V8 turbo 12667 ccm, 260 kW, EURO II, rok výroby tuším 2002(?2003), na zadních nápravách má tupláky, nástavba je výrazně upravená. Nárazník je klasický Terrňácký, odpružení Kingframe.
Pražská T815 je první modelové řady z roku 1987 (původně prototyp AD-28 pro NDR), nástavba z roku cca 1998-2000. Vozidlo má motor V10, 15287 ccm, 208 kW, na všech nápravách singl balony, vzadu pérování lisťáky. Nástavba je mnohokrát předělávaný prototyp, má to malý rejd a nejede to.
Obojí mám poměrně dobře nafocené, podle fotek právě kreslí přítelkyně tu pražskou obludu, bude hotová až za měsíc, páč za čtrnáct dní maturuje Btw.Tomu pražskému se říká kraken
Obdobné nástavby AV-30 od ČKD (opět upravené) jsou ve třech kusech namontované také na podvozcích MB Actros 8x8 (HZS Hradec Králové Actros 4146, HZS Kladno 2x Actros 4150, jedna bude převedena jinam, kam se zatím neví)
Btw.2: Už mám skoro nakreslenou Scanii P94 4x2 CAS-24 HZSP DP Metro. Asi se pak vrhnu na nějaký hasičský Actros, když je ta soutěž
