modely od Skrlub
Po delší době jsem se rozhodl pustit do dalšího vlastního projektu. Vybíral jsem mezi autojeřábem Liebherr LTM 11200-9.1 a teleskopickým věžovým jeřábem GROVE GTK 1100. Nakonec jsem narazil na zajímavou sestavu autojeřábu Gottwald AMK 1000-103 a přepravníku pro rameno Gottwald AMK 1000-93 a rozhodl se pro ni. Bohužel, jako podklady jsem sehnal pouze bokorysy, několik přibližných rozměrů a fotky, takže uvidím, co se mi nakonec povede či nepovede vytvořit. Chtělo by to ještě půdorysy, ale to užbych měl moc jednoduché. Rozhodně to bude běh na dlouhou trať.
Gottwald AMK 1000-103
Gottwald AMK 1000-93
Gottwald AMK 1000-103
Gottwald AMK 1000-93
DAF 105 XF 8x4 FTM
Nazdar, premaloval som tvoj tahač tu je výsledok:
Viac foto tu: http://www.papermodelers.sk/viewtopic.p ... 3&start=10
Zaujímavý žeriav, budem sledovať, držím palce.
Viac foto tu: http://www.papermodelers.sk/viewtopic.p ... 3&start=10
Zaujímavý žeriav, budem sledovať, držím palce.
Pro začátek jsem se pustil do toho snadnějšího z dvojice Takže transportéru pro rameno Zatím jde všecko dle očekávání Dokonce jsem se poprvé pustil do řiditelné nápravy Chtěl jsem nápravy i odpružit ale od toho jsem prozatím upustil Možná se to ještě změní
A toto je dnešní výsledek: hlavní část podvozku
A dále všecky tři druhy náprav co na modelu budu
A toto je dnešní výsledek: hlavní část podvozku
A dále všecky tři druhy náprav co na modelu budu
Musím se omluvit Já jsem při stavbě tiskl rovnou z AutoCadu Do PDF jsem to převáděl až potom a při převodu jsem někde udělal chybu, takže jsou stránky o něco větší než A4 čehož jsem si nevšimnul Co nejdřív to musím opravit a poslat Frantovi Jinak u dílu číslo 3 je šířka 3,2cm a délka 5,2cm, takže je možné že se to celé nějak rozhodilo
Jelikož je to už víc než půl roku co jsem něco vytvořil, rozhodl jsem se, postoupit v projektu Gottwald. Stavbu finální barevné verze nosiče AMK 1000-93 jsem se rozhodl odložit, dokud si nepořídím novou tiskárnu s technologií přítele Lasera. A tak jsem se vrhnul do další části sestavy. Tentokrát padla volba na přední podvozek jeřábu. Zároveň jsem si udělal i nástřel interiéru kabiny. Jelikož jde o alfa test, chybí většina detailů. Vynechal jsem i řiditelné nápravy, které byly odzkoušené při stavbě nosiče. Myslím, že napsáno bylo dost, takže toto je výsledek tří večerů plného nasazení:
Nejprve kabina s interiérem:
Následně celý přední podvozek:
A ještě jedna fotka s větším bráchou:
Tímto tempem bych mohl mít hotovo asi tak v roce 2025
Nejprve kabina s interiérem:
Následně celý přední podvozek:
A ještě jedna fotka s větším bráchou:
Tímto tempem bych mohl mít hotovo asi tak v roce 2025