Tento postup používám já, nikomu jej nevnucuji a každý si může kabinu stavět po svém.
Přípravné práce
Začneme přenesením středových os na rubovou stranu, u starších verzí osu protáhněte. Díly se narýhují.


Poté si můžete díly předpřipravit a nebo si je stříhejte nebo vyřezávejte postupně.

Stavba kabiny
Přepravíme si díl 1i spolu s pomocnými chlopněmi a podlahou 1j


Další prací je příprava blatníků 1l. Pomocnou chlopeň, lepím od předu dozadu, pamatujte že není kolmo ale půjde podél blatníku v úhlu. V přední části slepíme pomocnou chlopeň k sobě (na tupo) Zadní část si pomocí jehly předpřipravíme na ohyb.



Předpřipravené blatníky přilepíme k zadnímu čelu lepíme od zadu do předu, podlaha nám pomůže s ohybem.



Na pomocné chlopně přilepíme díly 1m, náznak mezi kusu kabiny a blatníky nám pomůže při jejich umisťování.

Díl 1k si v přední části ohneme pomocí naznačených linek ve spodní části, opět pomocí kulatiny a opět lepíme za pomocí náznaku mezi kusu k blatníkům, lepíme od zadu do předu.

Nyní budeme potřebovat díl 1d a její pomocnou chlopeň, společně s výztuhou. Zadní část dílu 1d si opět předpřipravíme na ohyb. Díl 1d přilepíme ke chlopni u dílu 1i a pomalu lepíme k dílu 1k tak, aby nám vycházely spáry, poté lepíme stejně od druhé strany. Nakonec vložíme výztuhu pod rám okna. Nyní připravíme podobně díl 1e. zadní část předpřipravíme na ohyb a lepím obdobně s tím že lepím maximálně, do dveří po obou stranách a čelní sklo až na konec. Na přední část upevníme nárazník 1n.


Nyní je na řadě kapota. Díl 1b podlepíme pomocnou chlopní a do přední části umístíme díl 1a. Poté budeme lepit celek k dílu 1c, který si mírně naohýbáme. pomáhá nám přenesená středová osa. Nyní přilepíme k sobě díly 1b (vzniklé V bez chlopní). Celek můžeme přilepit k celku kabiny.



Poslední částí je stavba střechy. Na díly 1h a 1f přilepíme pomocné chlopně, které pak přiložíme k střední části 1g. Celek pak přilepíme ke kabině.

Tím je kabina hotova.


