Petr Kudrej - Automaticke_pero
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 22.02.2008 18:16
- Automaticke_pero
- Příspěvky: 490
- Registrován: 10.04.2007 21:55
- Bydliště: Marienbad
- Kontaktovat uživatele:
úplně normálně na Dopravním webu , dole v podpise je link, na některý modely (většinu subverzí) je třeba se registrovat.
btw. před chvilkou tam přibyly i (zatím) finální verze ikarusů 280:
Někdy v průběhu příštích týdnů na ně přibyde trochu hejblat.
btw. před chvilkou tam přibyly i (zatím) finální verze ikarusů 280:
Někdy v průběhu příštích týdnů na ně přibyde trochu hejblat.
DIE VERGELTUNGSAFFE!
Nur selten kommt was besseres nach. (Franz Josef Karl von Österreich)
Nur selten kommt was besseres nach. (Franz Josef Karl von Österreich)
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 22.02.2008 18:16
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 22.02.2008 18:16
- Automaticke_pero
- Příspěvky: 490
- Registrován: 10.04.2007 21:55
- Bydliště: Marienbad
- Kontaktovat uživatele:
mentolka i plzeňskej žluťák vznikly na přání jejich majitelů - v případě mentolky se ještě neví, jak s ní vedení ve Varech naloží (předpokládám, že ji dostanu k dopracování - chybí na ní reklamy AKV Expres na oknech vzadu, ale spíš se dá čekat, že bude nějaká komplexnější větší reklama a model se stavebně zjednoduší), žluťák je k interní spotřebě plzeňských - čímž ale nevylučuju, že by se někdy neobjevil na internetu jako jejich krosvej, kterej taky na internetu ani být neměl.Powerslave píše:petr_k mohol by si mi presnejsie povedat kde su tie upravene modely?
František modely dostal za zásluhy v boji s papírem a příkladnou reprezentaci v Brně.
DIE VERGELTUNGSAFFE!
Nur selten kommt was besseres nach. (Franz Josef Karl von Österreich)
Nur selten kommt was besseres nach. (Franz Josef Karl von Österreich)
- Baryk
- Příspěvky: 58
- Registrován: 22.11.2007 18:29
- Bydliště: České Budějovice - Kamínkov pod Kvítečkovem
Petře, ty Ikarusy sou úžasný. Hlavně ten červenej... Z nostalgie si tam doplnim znak DPMCB a slepim... Pomatuju si, že jako malej parchant ze základky sem tim jezdil do školy. V zimě sme Ikarusům říkaly Mrazák Neměl bys prosim tě nějakej plánek a fotky interiéru... Když už, tak už...
Na stole:
Tatra 815 AZ-32 (Firebox 11)
Tatra 815 S3 v 1.1 beta
Vlastní projekty 1/100:
Tatra 815 S3
Dokončeno:
Tatra 815 AZ-32 (Firebox 11)
Tatra 815 S3 v 1.1 beta
Vlastní projekty 1/100:
Tatra 815 S3
Dokončeno:
- Automaticke_pero
- Příspěvky: 490
- Registrován: 10.04.2007 21:55
- Bydliště: Marienbad
- Kontaktovat uživatele:
Ten model je trošku hybrid - jsou tam starý trilexový disky, ovšem víko hnací nápravy odpovídá novějším (s plechovejma diskama, je prakticky stejná jako na starších 15Tr) a na kastli je v úrovni podlahy široká gumová lišta (místo hliníkový), což taky mluví ve prospěch vozu z konce 80. let, podle kterýho jsem model původně dělal (pražskej vůz č. 4471 pro nejmenovanýho kamaráda z Prahy, Pardubic a Liberce). Jinak ve fotogalerii BMHD je halda fotek brněnskýho (TMB) muzejního ikarusu (vypadá dost autenticky), nějaký ten jellegrajz by byl taky - stačí z příručky k obsluze?
mmch. ta je napsaná krásným jazykem - tváří se to jako čeština, ale jistej si tim nejsem, ani po sedmi pivech a deseti rumech, vodkách a jiných šnapsech mi to srozumitelný nepřišlo
Jestli budeš interior tropit na komputeri, tak mi to následně pošli, už teď je v plánu extension-kit - s mechanikou ovládání nápravy vleku od kloubu a pavoukem tlumení kloubu na střeše.
mmch. ta je napsaná krásným jazykem - tváří se to jako čeština, ale jistej si tim nejsem, ani po sedmi pivech a deseti rumech, vodkách a jiných šnapsech mi to srozumitelný nepřišlo
Jestli budeš interior tropit na komputeri, tak mi to následně pošli, už teď je v plánu extension-kit - s mechanikou ovládání nápravy vleku od kloubu a pavoukem tlumení kloubu na střeše.
DIE VERGELTUNGSAFFE!
Nur selten kommt was besseres nach. (Franz Josef Karl von Österreich)
Nur selten kommt was besseres nach. (Franz Josef Karl von Österreich)
- Baryk
- Příspěvky: 58
- Registrován: 22.11.2007 18:29
- Bydliště: České Budějovice - Kamínkov pod Kvítečkovem
Dík... Náčrt a fotky sou super...
Ani nevim jaký kola a ty lišty na bocích měly Ikarusy u nás Budějkách, ale až bude trocha času, tak projedu net a uvidim co najdu...
Interiér bude určitě čmárat na PC, jen nevim jak při mej chromosti dopadne papírovej výsledek.
Co je to extension-kit? Cizí řeči mi zrovna nejdou. A budeš dělat funkční i přední nápravu, když už se budeš dělat s funkčním zadkem?
Ani nevim jaký kola a ty lišty na bocích měly Ikarusy u nás Budějkách, ale až bude trocha času, tak projedu net a uvidim co najdu...
Interiér bude určitě čmárat na PC, jen nevim jak při mej chromosti dopadne papírovej výsledek.
Co je to extension-kit? Cizí řeči mi zrovna nejdou. A budeš dělat funkční i přední nápravu, když už se budeš dělat s funkčním zadkem?
Na stole:
Tatra 815 AZ-32 (Firebox 11)
Tatra 815 S3 v 1.1 beta
Vlastní projekty 1/100:
Tatra 815 S3
Dokončeno:
Tatra 815 AZ-32 (Firebox 11)
Tatra 815 S3 v 1.1 beta
Vlastní projekty 1/100:
Tatra 815 S3
Dokončeno:
- Automaticke_pero
- Příspěvky: 490
- Registrován: 10.04.2007 21:55
- Bydliště: Marienbad
- Kontaktovat uživatele:
extension-kit - rozšiřující sada dílů, v tomhle případě spíš dost brutální překopávka celýho spodku. Funkční přední náprava je naprostá samozřejmostBaryk píše:Co je to extension-kit? Cizí řeči mi zrovna nejdou. A budeš dělat funkční i přední nápravu, když už se budeš dělat s funkčním zadkem?
DIE VERGELTUNGSAFFE!
Nur selten kommt was besseres nach. (Franz Josef Karl von Österreich)
Nur selten kommt was besseres nach. (Franz Josef Karl von Österreich)
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 22.02.2008 18:16
Trochu väčší nákres by sa nenašiel? Ide mi o to aby som videl tie rozmery...Automaticke_pero píše:Ten model je trošku hybrid - jsou tam starý trilexový disky, ovšem víko hnací nápravy odpovídá novějším (s plechovejma diskama, je prakticky stejná jako na starších 15Tr) a na kastli je v úrovni podlahy široká gumová lišta (místo hliníkový), což taky mluví ve prospěch vozu z konce 80. let, podle kterýho jsem model původně dělal (pražskej vůz č. 4471 pro nejmenovanýho kamaráda z Prahy, Pardubic a Liberce). Jinak ve fotogalerii BMHD je halda fotek brněnskýho (TMB) muzejního ikarusu (vypadá dost autenticky), nějaký ten jellegrajz by byl taky - stačí z příručky k obsluze?
mmch. ta je napsaná krásným jazykem - tváří se to jako čeština, ale jistej si tim nejsem, ani po sedmi pivech a deseti rumech, vodkách a jiných šnapsech mi to srozumitelný nepřišlo
Jestli budeš interior tropit na komputeri, tak mi to následně pošli, už teď je v plánu extension-kit - s mechanikou ovládání nápravy vleku od kloubu a pavoukem tlumení kloubu na střeše.
- Baryk
- Příspěvky: 58
- Registrován: 22.11.2007 18:29
- Bydliště: České Budějovice - Kamínkov pod Kvítečkovem
Aha. Dík za objasnění. Takže to v tom případě budou asi 2 sady, protože, jak asi víš, mý tempo je trochu pomalejšíAutomaticke_pero píše:extension-kit - rozšiřující sada dílů, v tomhle případě spíš dost brutální překopávka celýho spodku. Funkční přední náprava je naprostá samozřejmostBaryk píše:Co je to extension-kit? Cizí řeči mi zrovna nejdou. A budeš dělat funkční i přední nápravu, když už se budeš dělat s funkčním zadkem?
No chci se o něj pokusit, ale čas je v tomto boji nepřítel. Jelikož se jedná o H0, tak by to neměl bejt takovej problém slepit. Největší průser bude čelní okno a točna...Powerslave píše:mam to chapat ze ikarus bude s interiorom ???? uz teras sa asik poserem
Na stole:
Tatra 815 AZ-32 (Firebox 11)
Tatra 815 S3 v 1.1 beta
Vlastní projekty 1/100:
Tatra 815 S3
Dokončeno:
Tatra 815 AZ-32 (Firebox 11)
Tatra 815 S3 v 1.1 beta
Vlastní projekty 1/100:
Tatra 815 S3
Dokončeno: