Boeing 737-800 - Ryanair /1:250/
Boeing 737-800 - Ryanair /1:250/
Nebudu zacpávat sekci 1:250 už teď si myslím že je toto téma značně přhlceno monžstvím dat a informaci o slibně se rozvijené skupině micromodelů.
Dostal jsem chuť po všech těch autech a náklaďácích na něco nového, a supr Štefíno přpravil pěkný modýlek. Vytisknul jsem a započal stavbu.
Slepen hlavní tubus, tady mi chyběla spojovací část (chybí u všech hlavních dílů "kastle"). A začal jsem i přídí
Podvozková šachta mi moc nesedí chybí jí v přední části 1mm, nastavil jsem to papírkem, ve výsledku to nebude ani vidět.
Příď hotova, celý nos se lepil výborně, je lepen na tupo. Jen je nutné si držet souosost a tvar.
Pak přišla na řadu zadní část. Bez problému šla na místo.
A nyní přišle na řadu zadní podvozkové šachty s uložením křídel.
Více zas příště .
Dostal jsem chuť po všech těch autech a náklaďácích na něco nového, a supr Štefíno přpravil pěkný modýlek. Vytisknul jsem a započal stavbu.
Slepen hlavní tubus, tady mi chyběla spojovací část (chybí u všech hlavních dílů "kastle"). A začal jsem i přídí
Podvozková šachta mi moc nesedí chybí jí v přední části 1mm, nastavil jsem to papírkem, ve výsledku to nebude ani vidět.
Příď hotova, celý nos se lepil výborně, je lepen na tupo. Jen je nutné si držet souosost a tvar.
Pak přišla na řadu zadní část. Bez problému šla na místo.
A nyní přišle na řadu zadní podvozkové šachty s uložením křídel.
Více zas příště .
- Automaticke_pero
- Příspěvky: 490
- Registrován: 10.04.2007 21:55
- Bydliště: Marienbad
- Kontaktovat uživatele:
- Martin Happy
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 09.04.2006 18:28
- Bydliště: Plzeň, Praha
a
tak nějak jsem porozuměl výkladu :
prototyp testovacího zařízení pro tahače letadel, který by byl ovládán z pilotní kabiny a letadlo by tak nepojíždělo se spuštěnými motory, čímž by došlo k výrazným úsporám PHM, snížení emisí CO2 a snížení hladiny zvuku.
prototyp testovacího zařízení pro tahače letadel, který by byl ovládán z pilotní kabiny a letadlo by tak nepojíždělo se spuštěnými motory, čímž by došlo k výrazným úsporám PHM, snížení emisí CO2 a snížení hladiny zvuku.